Powered By Blogger

Wednesday, March 7, 2012

NMRR forwarded my research proposal to Institutes of Public Health

Balik daripada main badminton terusku membuka email...Berpatah seribu sebab mendapat email yang menyatakan proposal ku telah ditolak kepada Institutes of Public Health. Kenapakah? Adakah tajuk yang aku cadangkan tidak sesuai untuk dijalankan...Juga aku teliti komennya seperti: please consider to redesign your study and send back for approval...apakah kekurangan study ku? Persoalannya akan terjawab esok....Jadi malam ni aku berpatah seribu memikirkan approval yang belum dapat sedangkan aku sangat perlukan approval tersebut sebelum aku confirmation of candidature pertangahan april nanti.

Kukira mungkin disebabkan tajuk proposal ku yang berbunyi "Occupation-Based Intervention" dimana mereka mengangap aku sedang menjalankan kajian dibawah Occupational health & Safety. Walau apa pun aku harus bertabah...harus sentisa focus dan consisten dalam mengejar cita-cita. Ayat2 ni kukirakan melegakan hatiku....InsyaAllah.

Rimaz, Bergin Road, 2012

No comments:

Post a Comment